Dyrektor Gabinetu Rektora

mgr Natalia Chromińska (urlop)

telefon: 61 829 4403
e-mail: natalia.chrominska@amu.edu.pl







ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Przygotowywanie sprawozdań Rektora z działalności UAM, zlecanie ich do druku oraz gromadzenie zbioru sprawozdań
  • Realizacja bezpośrednio udzielonych przez Rektora uprawnień w zakresie prowadzenia korespondencji i kontaktów ze wszystkimi jednostkami
    i komórkami organizacyjnymi uczelni
  • W ramach udzielonych pełnomocnictw i upoważnień reprezentowanie Rektora wewnątrz uczelni i na zewnątrz, a przede wszystkim w pracach przygotowawczych wspólnych przedsięwzięć z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi na etapie, na którym obecność Rektora nie jest niezbędna
  • Przygotowywanie, stosownie do potrzeb, projektów dokumentów, analiz, prezentacji etc. (ewentualne konsultowanie ich z obsługą prawną Uczelni i redakcyjne opracowywanie)
  • Przygotowywanie materiałów statystycznych dla Rektora
  • Obsługa Kolegium Rektorów Miasta Poznania
  • Pomoc w przygotowywaniu wystąpień Rektora
  • Przygotowywanie materiałów do rankingów
  • Dbałość o wizerunek Rektora/UAM
  • Kontakty zagraniczne Rektora

© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.