Komunikacja europejska

studia I stopnia (licencjackie), stacjonarne

Orientacyjny limit miejsc: 30

Opis studiów

Kierunek komunikacja europejska jest adresowany do osób o szerokich zainteresowaniach humanistycznych i społecznych, poszukujących nowoczesnej interdyscyplinarnej wiedzy teoretycznej i pragnących podnieść swoje kompetencje praktyczne w zakresie komunikacji interpersonalnej. Zaproszenie kierujemy do absolwentów polskich oraz zagranicznych szkół średnich wszelkiego typu. Komunikacja europejska oferuje otwarte wykształcenie zgodne z oczekiwaniami współczesnego rynku pracy. Student nauczy się zarządzać relacjami interpersonalnymi, diagnozować różnego typu procesy społeczne, skutecznie wykorzystywać komunikację wirtualną, pozna podstawy działań promocyjnych. Wiedza praktyczna przekazywana studentom jest umiejscowiona w szerokim kontekście historycznym, prawnym, filologicznym i kulturoznawczym.

Atuty kierunku

Komunikacja europejska łączy nowoczesną humanistykę teoretyczną z doświadczeniem praktyków w zakresie komunikacji biznesowej, medialnej i publicznej. Program kierunku przewiduje realizację połowy zajęć w formie warsztatów. Uwzględnia 360 godzin praktyk na każdym poziomie studiów. W ramach programu Compare your culture studenci mogą uczestniczyć w  zajęciach prowadzonych przez znakomitych wykładowców z całego świata, a w ramach modułu "Przybliżenia" odbywać wizyty studyjne w europejskich stolicach.

Specjalności w ramach kierunku


Wybrane przedmioty na studiach

Praca po studiach

Absolwenci komunikacji europejskiej doskonale odnajdują się na współczesnym rynku pracy. Są cenionymi pracownikami działów promocji, marketingu i PR, zarówno w przedsiębiorstwach prywatnych, jak i publicznych. Rozwijają karierę  w małych firmach, start-upach, agencjach reklamowych czy międzynarodowych korporacjach. Po ukończeniu komunikacji europejskiej znajdują również zatrudnienie w instytucjach administracji publicznej, organizacjach pozarządowych oraz w mediach tradycyjnych i internetowych.

Komunikacja europejska

studia II stopnia (magisterskie), stacjonarne

Orientacyjny limit miejsc: 30

Opis studiów

Kierunek komunikacja europejska jest adresowany do osób o szerokich zainteresowaniach humanistycznych i społecznych, poszukujących nowoczesnej interdyscyplinarnej wiedzy teoretycznej i pragnących podnieść swoje kompetencje praktyczne w zakresie komunikacji interpersonalnej. Zaproszenie kierujemy do absolwentów polskich oraz zagranicznych szkół średnich wszelkiego typu. Komunikacja europejska oferuje otwarte wykształcenie zgodne z oczekiwaniami współczesnego rynku pracy. Student nauczy się zarządzać relacjami interpersonalnymi, diagnozować różnego typu procesy społeczne, skutecznie wykorzystywać komunikację wirtualną, pozna podstawy działań promocyjnych. Wiedza praktyczna przekazywana studentom jest umiejscowiona w szerokim kontekście historycznym, prawnym, filologicznym i kulturoznawczym.

Atuty kierunku

Komunikacja europejska łączy nowoczesną humanistykę teoretyczną z doświadczeniem praktyków w zakresie komunikacji biznesowej, medialnej i publicznej. Program kierunku przewiduje realizację połowy zajęć w formie warsztatów. Uwzględnia 360 godzin praktyk na każdym poziomie studiów. W ramach programu Compare your culture studenci mogą uczestniczyć w  zajęciach prowadzonych przez znakomitych wykładowców z całego świata, a w ramach modułu "Przybliżenia" odbywać wizyty studyjne w europejskich stolicach.

Specjalności w ramach kierunku

  • Media relations,
  • Zarządzanie instytucjami kultury.

Wybrane przedmioty na studiach

  • Research i zarządzanie informacją,
  • Kultura w Web. 2.0,
  • Opracowanie stylistyczne i redakcja tekstu,
  • Podstawy makro- i mikroekonomii,
  • Podstawy webmasteringu,
  • Startup i network,
  • Podstawy komunikacji w nowych mediach,
  • Organizacja i zarządzanie eventami,
  • Własność intelektualna w mediach.

Praca po studiach

Absolwenci komunikacji europejskiej doskonale odnajdują się na współczesnym rynku pracy. Są cenionymi pracownikami działów promocji, marketingu i PR, zarówno w przedsiębiorstwach prywatnych, jak i publicznych. Rozwijają karierę  w małych firmach, start-upach, agencjach reklamowych czy międzynarodowych korporacjach. Po ukończeniu komunikacji europejskiej znajdują również zatrudnienie w instytucjach administracji publicznej, organizacjach pozarządowych oraz w mediach tradycyjnych i internetowych.