Z poszanowaniem praw wynikających z Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 27 października 2019 r. w sprawie ochrony sygnalistów tj. osób zgłaszających naruszenia prawa i wobec braku przepisów krajowych (transpozycji) wprowadzam w UAM tymczasowe rozwiązanie dotyczące możliwości zgłaszania przez pracowników Uczelni naruszeń mających wpływ na działalność UAM.
Udostępnia się możliwość zgłoszenia naruszeń kanałem wewnętrznym poprzez:
- pocztę na adres: Biuro Audytu i Kontroli UAM „zgłoszenia” ul. Wieniawskiego 1 pok. 31, 61-712 Poznań,
- osobiście, z możliwością wrzucenia zgłoszenia do skrzynki podawczej opisanej „ZGŁOSZENIA”, umieszczonej w holu Collegium Minus (przed kasą po prawej stronie).
Osoba zgłaszająca zobowiązana jest podać dane kontaktowe.
Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane!
Szczegółowe rozwiązania i szkolenia odbędą się w momencie ukazania się przepisów krajowych.
Główny specjalista ds. rewizji
mgr Edward Kalman