Data publikacji w serwisie:

Nowe gadżety UAM są już dostępne w sklepie internetowym

sklep UAM

Sklep UAM, czyli internetowy sklep uczelni to miejsce, które powstało z myślą o studentach i absolwentach UAM oraz osobach darzących Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu sentymentem. Umożliwia zakup artykułów promocyjnych uczelni. Dzięki jego funkcjonowaniu każdy może zostać nabywcą przedmiotów z logo uczelni, wiele z nich jest unikatowych.

W ostatnim czasie asortyment sklepu UAM znacznie się poszerzył. Do tej pory hitem sprzedaży były uczelniane bluzy oraz zakładki do książek. Nowe gadżety mogą jednak wywołać zmiany na liście dotychczasowych najbardziej pożądanych gadżetów.

Nowości w sklepie internetowym UAM

Dzięki ankiecie, którą wypełnili klienci uczelnianego sklepu, dostosowaliśmy jego ofertę do ich potrzeb. Dlatego powstały nawet całe linie produktów. Na wirtualne sklepowe półki trafiła oczywiście linia wegańskich kosmetyków. Produkty są efektem pracy zespołu badawczego prof. Izabeli Nowak z Wydziału Chemii UAM. Możecie przeczytać o nich, klikając w ten link.

Dostępny jest także zimowy zestaw, który sprawdzi się w mroźne dni. Do wyboru są aż trzy rodzaje czapek zimowych, do których pasuje dzianinowy szal. Wśród czapek znajduje się też wodoodporna czapka narciarska. Na górskim stoku doskonale sprawdzi się też plecak trekkingowy.

Zobacz ofertę czapek

Gadżety ekologiczne

Pojawiła się także nowa seria gadżetów ekologicznych. To aż osiem propozycji o dużej rozbieżności cenowej. Znajdują się wśród nich: bambusowy notatnik A6, teczka konferencyjna, zestaw biurowy lub piśmienniczy, ale też głośnik bezprzewodowy czy ładowarka do telefonu bezprzewodowa.

Gadżety ekologiczne

Proste i szybkie zakupy

Przypominamy, że asortyment sklepu został podzielony na kilka kategorii, aby zakupy były intuicyjne i wygodne dla użytkownika. Ponadto kupujący mogą skorzystać z dwóch form dostawy: odbioru osobistego lub przesyłki kurierskiej.

Ponadto zachęcamy do wypełnienia ankiety, dzięki której poznamy Wasze opinie i preferencje zakupowe.

Przejdź do ankiety