W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik – Inżynier Gmachu
w Centrum NanoBioMedycznym
Wymiar etatu: 1/1
Nr ref. KIG/04/2024
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektu
- Nadzór inżynieryjno-techniczny nad poprawnością pracy podstawowych systemów wielobranżowych: automatyki budynkowe TZW BMS oraz instalacji niskoprądowych (np. SAP, KD, SSWiN, TVD), elektrycznych wraz z UPS, wodnych (np. CO, CWU, CT, ZWU) i wentylacyjno-klimatyzacyjnych
- Organizacja prawidłowego zabezpieczenia i ochrony obiektu
- Zapewnienie porządku i czystości na terenie administrowanego obiektu i terenów przyległych
- Nadzór na sprawnością sprzętu przeciwpożarowego, bieżąca jego aktualizacja, zapewnienie dobrego oznakowania dróg ewakuacyjnych, aktualizacja instrukcji ppoż.
- Nadzór nad właściwą realizacją umów na dostawy mediów oraz sprawnością urządzeń pomiarowych
- Planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi obiektu
- Współpraca z Z-cą Kanclerza w zakresie remontów, inwestycji i napraw – udział w odbiorach przeprowadzanych prac remontowych
- Nadzór inżynieryjno-techniczny oraz koordynacja logistyczna dostaw do podstawowych elementów instalacji gazów technicznych i cieczy kriogenicznych oraz magazynku gazów laboratoryjnych i procesowych
- Nadzór inżynieryjno-techniczny nad poprawnością pracy podstawowych elementów instalacji laboratorium Cleanroom, stacjonarnej oraz przenośnej detekcji gazów, systemów ICT oraz AV (wraz z koordynacją transmisji), laboratoryjnych systemów do destylacji i oczyszczania wody
- Koordynacja i nadzór inżynieryjno-techniczny nad sprawami inwestycji i inwentaryzacji infrastrukturalnych, wielobranżowych, we współpracy z Dyrektorem Centrum oraz zespołem kanclerskim
- praca w zakresie utrzymania infrastruktury badawczej i laboratoryjnej, komputerowej oraz IT w tym obsługa stron internetowych, podejmowanie działań na wypadek awarii
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne z zakresu automatyki, elektroniki lub pokrewne
- umiejętność czytania i analizy dokumentów technicznych
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), systemów informatycznych i ogólna sprawność informatyczna
- wiedza w zakresie systemów zarządzania budynkiem (BMS)
- zdolność analitycznego myślenia i nastawienie na rozwiązywanie problemów
- umiejętność pracy w zespole oraz komunikacji z innymi jednostkami UAM
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
- wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych
- rozwój kwalifikacji zawodowych
- atmosferę szacunku i współpracy
- elastyczne godziny pracy
Zapraszamy do przesłania CV
Aplikacje zbierany do 12 maja 2024r.
Uprzejmie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty
Prosimy o dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w celu rekrutacji:
Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą: ul. Henryka Wieniawskiego 1, 61 - 712 Poznań.
- Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@amu.edu.pl.
- Celem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
- Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998 r. N21, poz.94 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- W odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO