Data publikacji w serwisie:

Kierownik – Inżynier Gmachu

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik – Inżynier Gmachu

w Centrum NanoBioMedycznym

Wymiar etatu: 1/1

Nr ref. KIG/04/2024

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektu
  • Nadzór inżynieryjno-techniczny nad poprawnością pracy podstawowych systemów wielobranżowych: automatyki budynkowe TZW BMS oraz instalacji niskoprądowych (np. SAP, KD, SSWiN, TVD), elektrycznych wraz z UPS, wodnych (np. CO, CWU, CT, ZWU) i wentylacyjno-klimatyzacyjnych
  • Organizacja prawidłowego zabezpieczenia i ochrony obiektu
  • Zapewnienie porządku i czystości na terenie administrowanego obiektu i terenów przyległych
  • Nadzór na sprawnością sprzętu przeciwpożarowego, bieżąca jego aktualizacja, zapewnienie dobrego oznakowania dróg ewakuacyjnych, aktualizacja instrukcji ppoż.
  • Nadzór nad właściwą realizacją umów na dostawy mediów oraz sprawnością urządzeń pomiarowych
  • Planowanie, koordynowanie oraz nadzór nad pracą pracowników obsługi obiektu
  • Współpraca z Z-cą Kanclerza w zakresie remontów, inwestycji i napraw – udział w odbiorach przeprowadzanych prac remontowych
  • Nadzór inżynieryjno-techniczny oraz koordynacja logistyczna dostaw do podstawowych elementów instalacji gazów technicznych i cieczy kriogenicznych oraz magazynku gazów laboratoryjnych i procesowych
  • Nadzór inżynieryjno-techniczny nad poprawnością pracy podstawowych elementów instalacji laboratorium Cleanroom, stacjonarnej oraz przenośnej detekcji gazów, systemów ICT oraz AV (wraz z koordynacją transmisji), laboratoryjnych systemów do destylacji i oczyszczania wody
  • Koordynacja i nadzór inżynieryjno-techniczny nad sprawami inwestycji i inwentaryzacji infrastrukturalnych, wielobranżowych, we współpracy z Dyrektorem Centrum oraz zespołem kanclerskim
  • praca w zakresie utrzymania infrastruktury badawczej i laboratoryjnej, komputerowej oraz IT w tym obsługa stron internetowych, podejmowanie działań na wypadek awarii

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne z zakresu automatyki, elektroniki lub pokrewne
  • umiejętność czytania i analizy dokumentów technicznych
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), systemów informatycznych i ogólna sprawność informatyczna
  • wiedza w zakresie systemów zarządzania budynkiem (BMS)
  • zdolność analitycznego myślenia i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikacji z innymi jednostkami UAM
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych
  • rozwój kwalifikacji zawodowych
  • atmosferę szacunku i współpracy
  • elastyczne godziny pracy

Zapraszamy do przesłania CV

Aplikuj

Aplikacje zbierany do 12 maja 2024r.

Uprzejmie informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty

Prosimy o dołączenie oświadczenia o wy­ra­że­niu zgo­dy na prze­twa­rza­nie da­nych oso­bo­wych przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ce­lu re­kru­ta­cji:

Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza  w Poznaniu z siedzibą: ul. Henryka Wieniawskiego 1, 61 - 712 Poznań.
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@amu.edu.pl.
  3. Celem przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na wskazane stanowisko pracy.
  4. Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz  Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 1998 r. N21, poz.94 z późn. zm.).
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Dostęp do Pani/Pana danych będą posiadać osoby upoważnione przez Administratora do ich przetwarzania w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych.
  7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
  9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  10. W odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO