W dniach 27-28 lutego br. na Wydziale Historycznym odbędzie się IV Forum Uczelnianych Pełnomocników ds. Osób z Niepełnosprawnościami "Innowacyjne rozwiązania we wspieraniu osób z niepełnosprawnościami w szkolnictwie wyższym". Do udziału w tym wydarzeniu zapraszamy pełnomocników, pracowników biur ds. osób z niepełnosprawnościami oraz studentów zrzeszonych w organizacjach działających na rzecz studentów z niepełnosprawnościami.
W Forum wezmą udział przedstawiciele uczelni o różnym poziomie zaawansowania wsparcia dla studentów z niepełnosprawnościami. Planowane sesje warsztatowe mają za zadanie udostępniać uczestnikom specjalistyczną wiedzę w zależności od ich potrzeb.
Termin:
27-28 lutego 2019 r. (środa-czwartek)
Miejsce:
Wydział Historyczny UAM
ul. Umultowska 89d, 61-614 Poznań
Koszt udziału:
285 zł / osoba
Opłata nie obejmuje:
- zakwaterowania i śniadań,
- transportu z miejsca zakwaterowania na miejsce obrad konferencyjnych.
W trakcie forum zapewniamy:
- pomoc wolontariuszy przez cały czas trwania konferencji, w tym pomoc w dotarciu na miejsce konferencji,
- wykład w sali wyposażonej w pętlę induktofoniczną,
- tłumacza języka migowego (po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez uczestników_czki),
- stenotypistę,
- materiały konferencyjne, również w powiększonym druku lub w formie cyfrowej (po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez uczestników_czki),
- catering podczas przerw kawowych i obiadowych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb (po uprzednim zgłoszeniu),
- certyfikat udziału w konferencji.
Zgłoszenia na Forum:
- WYŁĄCZNIE poprzez wypełnienie formularza on-line dostępnego pod linkiem: https://goo.gl/forms/0vgP1Fy9pZmKLyC82
- Ze względu na zakres tematyczny i ogólnopolski zasięg wydarzenia liczba miejsc jest ograniczona – z jednej uczelni możemy przyjąć maksymalnie trzy zgłoszenia.
Opłata za udział:
- Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego należy dokonać płatności 285 zł / osoba na subkonto konferencji:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
Nr konta (BZ WBK): 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903
Tytułem: K00000667 – imię i nazwisko
- Wpłata stanowi potwierdzenie udziału w konferencji. Brak wpłaty oznacza rezygnację z udziału.
- Faktura VAT za opłacenie udziału w konferencji będzie gotowa do odbioru w trakcie konferencji pod warunkiem prawidłowego podania danych do faktury przez Uczestnika w formularzu zgłoszeniowym.
- Istnieje możliwość wystawienia fraktury pro-forma tylko po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby w formularzu zgłoszeniowym.
Dodatkowych informacji udzielają:
Krzysztof Osóbka
e-mail: krzysztof.osobka@amu.edu.pl tel. 782 667 073
Anna Rutz
e-mail: arutz@amu.edu.pl tel.: 602 611 289
Program ramowy oraz zaproszenie na Forum w załączeniu.