Prof. dr hab. Agnieszka Gromkowska-Melosik oraz dr hab. Bartosz Hordecki serdecznie zapraszają do udziału w interdyscyplinarnym seminarium naukowym poświęconym badaniom mediów społecznościowych, z udziałem prof. Emilia Smolak-Lozano (Universidad de Málaga) i Brand24.
Termin: 25-27 października 2022 r.
Miejsce: Wydział Studiów Edukacyjnych, ul. Szamarzewskiego 89, sala 508
W programie wykłady, warsztat oraz konsultacje obejmujące:
- Projektowanie badań z zastosowaniem mediów społecznościowych,
- Bazy danych i narzędzia do badań social media, platform online i sieci społecznościowych,
- Aspekty praktyczne badania social media tj. zakres i termin badań, wybór narzędzia, bazy danych, zmienne,
- Metodologia badań mediów społecznościowych: zrozumienie aspektów mix methodology, czyli badań mieszanych,
- Badanie wzmianek o markach i tematach w internecie,
- Badanie dyskursu w mediach społecznościowych,
- Monitoring wizerunku, marki, tematu i sentymentu,
- Obserwacja i pomiar trendu,
- Analiza danych, zmienne i przygotowanie raportów,
- Używanie danych w zarządzaniu mediami społecznościowymi i wizerunkiem na platformach społecznościowych.
Rejestracja na seminarium: https://forms.office.com/r/ucC2f985Za
Kontakt: marwod@amu.edu.pl, 61 829 2392