6 marca 2020 roku podczas targów edukacyjnych w Warszawie po raz kolejny przyznano wyróżnienia w konkursie na kreatywną kampanię szkoły wyższej Genius Universitatis. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza zdobył nagrodę w kategorii "gadżet".
O 15:00 w sali Kisielewskiego w Pałacu Kultury i Nauki ogłoszono zwycięzców w siedmiu kategoriach. UAM w kategorii "gadżet" zajął II miejsce.
W tym roku na konkurs wpłynęło 109 prac z 45 uczelni i wydziałów szkół wyższych. Poziom kreatywności organizatorzy ocenili jako bardzo wysoki. Uczelnie, konkurując o studenta, nie pomijają walorów edukacyjnych, ale i dbają o to, by potencjalnym kandydatom zaprezentować zarówno jakość życia studenckiego, jak i sukcesy odnoszone przez absolwentów.
Gadżetem zgłoszonym przez UAM były naklejki stworzone we współpracy z autorką fanpaga "Kolejka do dziekanaku" (obecnie "Kolejka po rozum"), absolwentką UAM Martą Kałużną. Gadżetom towarzyszył rollup i obecność influencerki na targach promujących rekrutację 2019/20.
Za pomysł, wykonanie i promocję gadżetu odpowiada Centrum Marketingu UAM - Sekcja Promocji.
Zobacz stronę organizatora konkursu: http://genius.perspektywy.pl/