Data publikacji w serwisie:

Nowe media w komunikacji - nowy kierunek na UAM

Kandydaci na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu mogą w tym roku wybrać jeden z nowych kierunków - Nowe media w komunikacji.

Nowe media w komunikacji to studia drugiego stopnia, prowadzone przez Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Ten praktyczny kierunek jest połączeniem nauk społecznych, nowych technologii i sztuki użytkowej. Program studiów oparty jest na realizacji nowatorskich zadań, w ramach ćwiczeń i projektów wdrożeniowych. Dzięki temu absolwenci zdobędą niezbędne umiejętności do pracy zespołowej, która gwarantuje osiąganie założonych celów. Kierunek jest wynikiem współpracy z Wydziałem Animacji i Intermediów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Po pierwszym roku zorganizowana zostanie szkoła letnia, gdzie odbędzie się szereg szkoleń w zakresie team building i zarządzania projektem.

Absolwent kierunku będzie rozumiał problematykę przemian cyfrowych, a także wdroży je w różnych dziedzinach biznesu, polityki, społeczeństwa obywatelskiego i administracji. Dzięki temu z powodzeniem znajdzie pracę w sektorze: nowych technologii komunikacyjnych, związanych z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm oraz instytucji niekomercyjnych. Absolwenci będą przygotowani do pracy w każdym sektorze wykorzystującym w procesie komunikacji aplikacje sieciowe, multimedia, programy graficzne i media społecznościowe, zarządzając komunikacją w mediach „płatnych”, „własnych” i „pozyskanych”.

Informacje o rekrutacji na UAM kandydaci znajdą pod adresem: https://amu.edu.pl/kandydaci

Kontakt

Agnieszka Książkiewicz

61 829 4048