Data wydarzenia:

Konferencja „Minimalne wynagrodzenie pracownika i zleceniobiorcy”

Stosy złotych monet ułożone rosnąco od lewej do prawej strony oraz lupa z drewnianą rączką po prawej stronie.

Wydział Prawa i Administracji UAM oraz Okręgowy Inspektor Pracy w Poznaniu zapraszają na IX edycję konferencji naukowej z cyklu „Nauka i praktyka w służbie człowiekowi pracy”, zatytułowaną „Minimalne wynagrodzenie pracownika i zleceniobiorcy”.

Wydarzenie odbędzie się 15 października 2025 r. o godz. 10.00 w Collegium Iuridicum Novum (Aula Profesora Zygmunta Ziembińskiego), al. Niepodległości 53 w Poznaniu. Konferencja objęta jest patronatem honorowym Rektora UAM oraz Głównego Inspektora Pracy.

Rejestracja uczestnictwa trwa do 10 października 2025 r. (link do formularza rejestracyjnego).

Pobierz program konferencji [PDF, 518.71 kb]