Już wkrótce odbędzie się VI edycja Forum Administracji UAM – cyklicznego wydarzenia dedykowanego pracowniczkom i pracownikom administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Znamy termin kolejnej edycji! VI Forum Administracji UAM odbędzie się w dniach 4 i 5 lutego 2026 r. pod hasłem „Siła Zespołu”.
– Podczas tej edycji zmieniamy konwencję spotkania. Pierwszego dnia spotykamy się w Collegium Minus w Auli Uniwersyteckiej, a drugiego – wzorem poprzednich lat – na Wydziale Prawa i Administracji UAM (Collegium Iuridicum Novum). – piszą organizatorzy.
Wydarzenie będzie wyjątkową okazją do spotkania się w jednym miejscu przedstawicieli administracji wydziałowych i administracji centralnej Uniwersytetu, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań usprawniających pracę. Dzięki licznym wykładom, prelekcjom oraz warsztatom prowadzonym przez wybitnych ekspertów Forum jest szansą rozwoju zawodowego i osobistego pracowników.
Szczegółowy dotyczące VI edycji pojawią się już wkrótce. Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Forum Administracji UAM, by być na bieżąco z informacjami.
