Forum Administracji UAM

Forum Administracji UAM jest cyklicznym wydarzeniem organizowanym przez pracowniczki i pracowników administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Forum jest wyjątkową okazją do spotkania się w jednym miejscu przedstawicieli administracji wydziałowych i administracji centralnej Uniwersytetu, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań usprawniających pracę.

Dzięki licznym wykładom, prelekcjom oraz warsztatom prowadzonym przez wybitnych ekspertów Forum jest szansą rozwoju zawodowego i osobistego pracowników.

Zobacz film podsumowujący IV edycję Forum:

Jak uczestnicy ocenili IV edycję Forum? Poznaj wyniki ankiety ewaluacyjnej!

Dotychczas naszymi gośćmi byli m.in. prof. Henryk Mruk (UEP), prof. Katarzyna Górka-Sosnowska (SGH), dr Borys Szumański, prof. Małgorzata Rosalska, prof. Konrad Dominas, Małgorzata Mrug, prof. Justyna Maciąg (UJ), Łukasz Pawłyszyn, Szymon Łątkowski, Miłosz Brzeziński, dr hab. Piotr Michoń, prof. UEP, Maciej Makselon, dr Piotr Kwiatek OFMCap, Tomasz Szwed, Anna Selwakowska-Domańska, prof. UAM dr hab. Natalia Walter.

Znamy termin V edycji!

V edycja Forum Administracji UAM odbędzie się w dniach 20-21 lutego 2025 r. w Collegium Iuridicum Novum. Hasło przewodnie brzmi: „Zaufanie i Współpraca”. Szczegóły już wkrótce.

Zapraszamy do udziału!

Komitet Programowo-Organizacyjny Forum Administracji UAM

IV Forum Administracji UAM

IV Forum Administracji UAM już za nami! Tematem przewodnim wydarzenia był „Dobrostan i jakość”.Dowiedz się więcej

.

Tak było!

Od Forum Dziekanatów po Forum Administracji UAM. Zobacz, jak wyglądały poprzednie edycje wydarzenia.Dowiedz się więcej

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania i sugestie.

Napisz do nas na adres:

forum.administracji@amu.edu.pl

Karolina Domagalska-Nowak

Przewodnicząca Komitetu Programowo-Organizacyjnego IV Forum Administracji UAM

Magdalena Sadowska

Sekretarz Komitetu Programowo-Organizacyjnego IV Forum Administracji UAM

.