IV Forum Administracji UAM

IV Forum Administracji UAM odbyło się 7 i 8 lutego 2024 r. na Wydziale Prawa i Administracji UAM (Collegium Iuridicum Novum).

Głosy uczestników III Forum Administracji UAM wyrażone w ankiecie ewaluacyjnej wyraźnie wskazały na potrzebę zgłębienia zagadnień związanych z dobrostanem, dobrym samopoczuciem w pracy, próbą zachowania równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, ale także przybliżenia wiedzy dotyczącej motywacji, rozwoju i zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Zatem w myśl głównej idei, na bazie której Forum jest organizowane, a mianowicie „nic dla Was bez Was”, tematem kolejnego, czwartego już Forum, był „Dobrostan i jakość”.

Mamy nadzieję, że dwa dni Forum były dla Was odkrywcze, inspirujące i wartościowe. Dziękujemy za Waszą obecność, zaangażowanie i otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami. Było magicznie, co potwierdzają wyniki ankiety ewaluacyjnej, którą wypełniła ponad połowa uczestników.

Jak uczestnicy ocenili IV edycję Forum? Poznaj wyniki ankiety ewaluacyjnej!

Film podsumowujący IV Forum Administracji UAM

Program IV Forum Administracji UAM

Pobierz program wydarzenia (plik PDF)

Forum w liczbach

W IV edycji Forum Administracji UAM udział wzięło ponad 600 osób! Na uczestników czekały 44 warsztaty oraz 7 prelekcji. Gośćmi byli wybitni eksperci ze świata biznesu i nauki, m.in. Miłosz Brzeziński, dr hab. Piotr Michoń, prof. UEP, Maciej Makselon, dr Piotr Kwiatek OFMCap, Tomasz Szwed, Anna Selwakowska-Domańska oraz prof. UAM dr hab. Natalia Walter.

  • 7 prelegentów
  • 44 warsztaty
  • >600 uczestników

Patronat honorowy

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli:

  • prof. dr hab.Joanna WójcikProrektor ds. studenckich i kształcenia
  • drMarcin WysockiKanclerz UAM

Zapowiedź wideo

Prelegenci

Miłosz Brzeziński

Autor, doradca w zakresie efektywności i społecznego rozumienia zjawisk psychologicznych, współpracujący z organizacjami na całym świecie. Honorowy członek założyciel Trend House Warsaw przy Cambridge Innovation Center, wykładowca akademicki, m.in. w programach Executive DBA i Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących rozumienia i praktycznego zastosowania psychologii akademickiej. Jest autorem książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym. Podcasty Miłosza Brzezińskiego są dostępne w platformach cyfrowych, serwisach internetowych m.in. YouTube, dokonuje także interpretacji oraz analiz na antenach stacji telewizyjnych i radiowych. Prowadzi swoją stronę internetową: www.miloszbrzezinski.pl.

.

dr hab. Piotr Michoń, prof. UEP

Ekonomista, który nie lubi szufladkowania, dlatego w swoich pracach łączy ekonomię z psychologią, socjologią, historią czy filozofią. Stara się zrozumieć. Uwielbia się dowiadywać. Wątpi. Naukowiec, przekonany, że nauka jest zbyt ciekawa, by pozostawiać ją naukowcom. To, o czym czyta, i to, co bada, opisuje na blogu i w podcaście Ekonomia Szczęścia. Na co dzień profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i członek zarządu International Quality of Life Studies. Na UEP prowadzi swój autorski kurs „Economics of Happiness” i Ekonomia Szczęścia. Był stypendystą programu Marie Curie, jest członkiem Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN. Jak sam mówi: marny, ale zapalony maratończyk, lubiący się przemieszczać pomiędzy miejscami fotograf-amator, który czyta wszystko poza instrukcjami obsługi.

Autor zdjęcia: Katarzyna Zeller

.

Maciej Makselon

Polonista, redaktor inicjująco-prowadzący (Wydawnictwo W.A.B.), dwukrotny mówca TEDx, nauczyciel akademicki, popularyzator wiedzy o języku polskim, nauczyciel pisania. Mówi o sobie, że pracuje za dużo, ponieważ kot siedzi mu na kolanach, a dla ludzi zrzucających koty z kolan jest specjalne miejsce w piekle. To, że nie wierzy w piekło, nie ma żadnego znaczenia.

https://www.linkedin.com/in/maciej-makselon-7bb394178/

Autor zdjęcia: Adam Stępień Ministerstwo Portretu

.

dr Piotr Kwiatek OFMCap

Doktorat z psychologii uzyskał na Papieskim Uniwersytecie Salezjańskim w Rzymie, ponadto ukończył trzyletni program w Instytucie Terapii Gestalt w Filadelfii oraz szkolenie w Instytucie Alberta Ellisa Racjonalno-Emotywnej Terapii Behawioralnej w Nowym Jorku. Wykłada psychologię komunikacji, psychologię pastoralną w Wyższym Seminarium Duchownym Zakonu Braci Mniejszych w Krakowie oraz interwencje pozytywne na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS (Sopot, Wrocław) – studia rekomendowane przez założyciela nurtu psychologii pozytywnej, prof. Martina E.P. Seligmana. Jest autorem licznych książek z serii „psychologia pozytywna i wiara”.

.

Tomasz Szwed

Pracą rozwojową z ludźmi zajmuje się od 1997 roku. Absolwent kursu I i II stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniu i kilku studiów podyplomowych z zakresu psychologii i marketingu. Współautor podcastu „Z psychologią zarządzania na TY”. Prowadzi warsztaty, szkolenia i work shopy z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich, rozwoju osobistego i rozwoju zespołów. Zajmuje się konsultacjami indywidualnymi, coachingiem i pomocą psychologiczną (terapia skoncentrowana na rozwiązaniu).

.

Anna Selwakowska-Domańska

Dyplomowany trener i praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (m.in. Starbucks) w obszarze HR: rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników, które zdobywała na stanowisku Senior Recruitment Managera oraz Global Training & Development Managera. Certyfikowany trener Managementy 3.0 na bazie metodyk Agile oraz akredytowany konsultant warsztatów rozwijających komunikację i współpracę na podstawie teorii osobowości C.G. Junga i narzędzia Insights Discovery.

.

prof. UAM dr hab. Natalia Walter

Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kierownik Zakładu Edukacji Medialnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, specjalistka ds. edukacji cyfrowej, kompetencji cyfrowych. Pasjonatka nowych technologii i prowadzenia wykładów oraz warsztatów z tego zakresu.

Organizatorzy

Grupa organizatorów podczas IV Forum Administracji/. W tle na ekranie wyświetlany slajd z grafiką przedstawiającą logo i nazwę wydarzenia.

Kierowniczki Biur Obsługi Wydziału: Przewodnicząca – Karolina Domagalska-Nowak (WSE), Natalia Czerwińska (WFPiK), Anna Małaszkiewicz (WNGiG), Agnieszka Mikołajczak (WN), Joanna Nowaczyńska (WAiK), Natalia Pastucha-Kalla (WNPiD), Magdalena Sadowska (WMiI), Anna Skowronek (WA), Małgorzata Myszka (WPiA), Kinga Dułacz (WF), Anna Borysiak (WN)

Pracownicy Biur Obsługi Wydziału: Natalia Biskupska (WSE), Romana Bytow (WNGiG)

Kierowniczka Sekcji Obsługi Studentów: Aneta Sochala-Rucka

Koordynatorki Biur Obsługi Studentów: Katarzyna Woźniak-Boińska (WPiA), Anita Janc (WN, WE), Katarzyna Jasiewicz-Olędzka (WH, WArch, WAiK (etnologia), WNoSz), Anita Wróblewska-Perz (WSE)

Pracownicy Biur Obsługi Studentów: Justyna Lamprecht

Pełnomocnik ds. bibliotek jednostek organizacyjnych UAM: Edyta Szelejewska-Dembińska

Kierowniczka Obserwatorium Astronomicznego: Magdalena Biernacka

Z-ca Kierownika Centrum Wsparcia Nauki: Agnieszka Stefańska 

Sekcja Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Pracowników: Joanna Dembińska, Klaudia Łęcka, Zofia Kordy

Sekcja Spraw Studenckich: Mirosława Gajewska

Sekcja Operacyjna i Wsparcia Aplikacji Grantowych: Artur Lorek

Kontakt

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania i sugestie.

Napisz do nas na adres:

forum.administracji@amu.edu.pl

Karolina Domagalska-Nowak

Przewodnicząca Komitetu Programowo-Organizacyjnego IV Forum Administracji UAM

Magdalena Sadowska

Sekretarz Komitetu Programowo-Organizacyjnego IV Forum Administracji UAM

.