IV Forum Administracji UAM
IV Forum Administracji UAM odbyło się 7 i 8 lutego 2024 r. na Wydziale Prawa i Administracji UAM (Collegium Iuridicum Novum).
Głosy uczestników III Forum Administracji UAM wyrażone w ankiecie ewaluacyjnej wyraźnie wskazały na potrzebę zgłębienia zagadnień związanych z dobrostanem, dobrym samopoczuciem w pracy, próbą zachowania równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym, ale także przybliżenia wiedzy dotyczącej motywacji, rozwoju i zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Zatem w myśl głównej idei, na bazie której Forum jest organizowane, a mianowicie „nic dla Was bez Was”, tematem kolejnego, czwartego już Forum, był „Dobrostan i jakość”.
Mamy nadzieję, że dwa dni Forum były dla Was odkrywcze, inspirujące i wartościowe. Dziękujemy za Waszą obecność, zaangażowanie i otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami. Było magicznie.
Program IV Forum Administracji UAM
Patronat honorowy
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli:
- prof. dr hab.Joanna WójcikProrektor ds. studenckich i kształcenia
- drMarcin WysockiKanclerz UAM
Zapowiedź wideo
Prelegenci
Miłosz Brzeziński
Autor, doradca w zakresie efektywności i społecznego rozumienia zjawisk psychologicznych, współpracujący z organizacjami na całym świecie. Honorowy członek założyciel Trend House Warsaw przy Cambridge Innovation Center, wykładowca akademicki, m.in. w programach Executive DBA i Executive MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Opublikował dziesiątki artykułów dotyczących rozumienia i praktycznego zastosowania psychologii akademickiej. Jest autorem książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym. Podcasty Miłosza Brzezińskiego są dostępne w platformach cyfrowych, serwisach internetowych m.in. YouTube, dokonuje także interpretacji oraz analiz na antenach stacji telewizyjnych i radiowych. Prowadzi swoją stronę internetową: www.miloszbrzezinski.pl.
.
dr hab. Piotr Michoń, prof. UEP
Ekonomista, który nie lubi szufladkowania, dlatego w swoich pracach łączy ekonomię z psychologią, socjologią, historią czy filozofią. Stara się zrozumieć. Uwielbia się dowiadywać. Wątpi. Naukowiec, przekonany, że nauka jest zbyt ciekawa, by pozostawiać ją naukowcom. To, o czym czyta, i to, co bada, opisuje na blogu i w podcaście Ekonomia Szczęścia. Na co dzień profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i członek zarządu International Quality of Life Studies. Na UEP prowadzi swój autorski kurs „Economics of Happiness” i Ekonomia Szczęścia. Był stypendystą programu Marie Curie, jest członkiem Komitetu Nauk o Pracy i Polityce Społecznej PAN. Jak sam mówi: marny, ale zapalony maratończyk, lubiący się przemieszczać pomiędzy miejscami fotograf-amator, który czyta wszystko poza instrukcjami obsługi.
Autor zdjęcia: Katarzyna Zeller
.
Maciej Makselon
Polonista, redaktor inicjująco-prowadzący (Wydawnictwo W.A.B.), dwukrotny mówca TEDx, nauczyciel akademicki, popularyzator wiedzy o języku polskim, nauczyciel pisania. Mówi o sobie, że pracuje za dużo, ponieważ kot siedzi mu na kolanach, a dla ludzi zrzucających koty z kolan jest specjalne miejsce w piekle. To, że nie wierzy w piekło, nie ma żadnego znaczenia.
https://www.linkedin.com/in/maciej-makselon-7bb394178/
Autor zdjęcia: Adam Stępień Ministerstwo Portretu
.
dr Piotr Kwiatek OFMCap
Doktorat z psychologii uzyskał na Papieskim Uniwersytecie Salezjańskim w Rzymie, ponadto ukończył trzyletni program w Instytucie Terapii Gestalt w Filadelfii oraz szkolenie w Instytucie Alberta Ellisa Racjonalno-Emotywnej Terapii Behawioralnej w Nowym Jorku. Wykłada psychologię komunikacji, psychologię pastoralną w Wyższym Seminarium Duchownym Zakonu Braci Mniejszych w Krakowie oraz interwencje pozytywne na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS (Sopot, Wrocław) – studia rekomendowane przez założyciela nurtu psychologii pozytywnej, prof. Martina E.P. Seligmana. Jest autorem licznych książek z serii „psychologia pozytywna i wiara”.
.
Tomasz Szwed
Pracą rozwojową z ludźmi zajmuje się od 1997 roku. Absolwent kursu I i II stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniu i kilku studiów podyplomowych z zakresu psychologii i marketingu. Współautor podcastu „Z psychologią zarządzania na TY”. Prowadzi warsztaty, szkolenia i work shopy z zakresu doskonalenia umiejętności menedżerskich, rozwoju osobistego i rozwoju zespołów. Zajmuje się konsultacjami indywidualnymi, coachingiem i pomocą psychologiczną (terapia skoncentrowana na rozwiązaniu).
.
Anna Selwakowska-Domańska
Dyplomowany trener i praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych organizacjach (m.in. Starbucks) w obszarze HR: rekrutacja, szkolenia i rozwój pracowników, które zdobywała na stanowisku Senior Recruitment Managera oraz Global Training & Development Managera. Certyfikowany trener Managementy 3.0 na bazie metodyk Agile oraz akredytowany konsultant warsztatów rozwijających komunikację i współpracę na podstawie teorii osobowości C.G. Junga i narzędzia Insights Discovery.
.
prof. UAM dr hab. Natalia Walter
Profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kierownik Zakładu Edukacji Medialnej na Wydziale Studiów Edukacyjnych, specjalistka ds. edukacji cyfrowej, kompetencji cyfrowych. Pasjonatka nowych technologii i prowadzenia wykładów oraz warsztatów z tego zakresu.
Galeria zdjęć
Organizatorzy
Kierowniczki Biur Obsługi Wydziału: Przewodnicząca – Karolina Domagalska-Nowak (WSE), Natalia Czerwińska (WFPiK), Anna Małaszkiewicz (WNGiG), Agnieszka Mikołajczak (WN), Joanna Nowaczyńska (WAiK), Natalia Pastucha-Kalla (WNPiD), Magdalena Sadowska (WMiI), Anna Skowronek (WA), Małgorzata Myszka (WPiA), Kinga Dułacz (WF), Anna Borysiak (WN)
Pracownicy Biur Obsługi Wydziału: Natalia Biskupska (WSE), Romana Bytow (WNGiG)
Kierowniczka Sekcji Obsługi Studentów: Aneta Sochala-Rucka
Koordynatorki Biur Obsługi Studentów: Katarzyna Woźniak-Boińska (WPiA), Anita Janc (WN, WE), Katarzyna Jasiewicz-Olędzka (WH, WArch, WAiK (etnologia), WNoSz), Anita Wróblewska-Perz (WSE)
Pracownicy Biur Obsługi Studentów: Justyna Lamprecht
Pełnomocnik ds. bibliotek jednostek organizacyjnych UAM: Edyta Szelejewska-Dembińska
Kierowniczka Obserwatorium Astronomicznego: Magdalena Biernacka
Z-ca Kierownika Centrum Wsparcia Nauki: Agnieszka Stefańska
Sekcja Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Pracowników: Joanna Dembińska, Klaudia Łęcka, Zofia Kordy
Sekcja Spraw Studenckich: Mirosława Gajewska
Sekcja Operacyjna i Wsparcia Aplikacji Grantowych: Artur Lorek
Kontakt
Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania i sugestie.
Napisz do nas na adres:
Karolina Domagalska-Nowak
Magdalena Sadowska
.